1.5 گرم اذین
تولید کننده : نوین زعفران
بسته بندی : ظرف کریستال
درجه زعفران : نگین
اینترنتی سفارش دهید درب منزل تحویل بگیرید ( سراسر کشور )
شرکت نوين زعفران در سال 1371 با هدف نوآوري، بسته بندي و ايجاد تحول در حرفه زعفران تاسيس شد و از ابتدا به عنوان يک توليد کننده و صادر کننده متخصص، مبتکر، درستکار، جدي و شاخص در عرصه تجارت ملی و بین المللی زعفران با کيفيت و بسته بندي متفاوت و خدمات مبتني بر رضايت مشتري خود را مطرح نمود.
يجاد بزرگترين واحد فراوري بهداشتي و بسته بندي زعفران در شرايط Clean Room ، طراحي و توليد بسته بندي متنوع با زبانها و سلايق مختلف ملل ، تحقيقات علمي دامنه دار ، توليد و صادرات دهها محصول فرعي از زعفران ( با نام زعفرانيه) ، بازاريابي گسترده و صادرات به پنج قاره گوشه اي از فعاليت هاي اين واحد توليدي است.
نوين زعفران با بکارگيري اصول TQM ، بهره وري و تعالي سازمان در فعاليتهاي خود ، همواره در جهت رضايت مشتريان و تامين حقوق کليه ذينفعان از جمله کارکنان، مشتريان، پيمانکاران، صاحبان سهام، افراد جامعه و . . . . . گام برمي دارد و نظرات و خواسته هاي کليه ذينفعان خود را محترم مي شمارد و در جهت نيل به خواسته ها و تامين نيازهاي بالقوه و بالفعل آنان گام بر مي دارد.
نوین زعفران در راستای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی محیط زیست، نه تنها با رعایت اصول زیست محیطی در محیط کاری خود، بلکه با اطلاع رسانی به کارکنان، پیمانکاران، مشتریان و کلیه ذینفعان در جهت اهداف زیست محیطی گام برمی دارد و با ارائه بروشورهای اطلاعاتی به آنان در این زمینه فعالیت پویا و مستمر دارد. نظرخواهی و اندازه گیری رضایت مشتریان در این شرکت از اهمیت خاصی برخوردار است و همه ساله رضايتمندی مشتريان طبق روش اجرایی مشخص تحت سیستم ايزو 9001 صورت می گيرد و با بررسی نظرات آنان شرکت جهت بهبود اقدام می نماید. همچنين شرکت دارای پانل مشترکين می باشد که همواره با مشتريان خود در ارتباط است و از نظرات سازنده آنان بهره می گردد. هر ساله هدايا و اطلاعات مفيد برای آنان ارسال می گردد.
شرکت نوین زعفران همواره با نگرش مشتری مداری و حمایت از مصرف کننده نهایی، شرایط فروش ویژه و تخفیفات خاص را در نظر می گیرد. در این راستا علاوه بر تخفیفات برای مراکز پخش، مشتریان عضو باشگاه مشتریان و دارندگان کارت تخفیف، در فروشگاههای خود در سطح مشهد و ترمینال فرودگاه مشهد تخفیف 3 تا 5 درصدی برای مصرف کنندگان نهایی در نظر میگیرد. همچنین تخفیف ويژه مدیریتی نیز 8 الی 12 درصد با مجوز مدیران برای مصرف کنندگان نهایی اعمال می گردد. ضمنا در مناسبت های خاص و ویژه مانند اعیاد یا ایام سوگواری و . . . . اشانتیون و نمونه کالا به مشتریان اهدا میگردد.
ارتقاء مستمر جايگاه زعفران ايران در سطح ملی و جهاني، توسعه مستمر امکانات و خدمات و توجه به حقوق پيدا و پنهان مصرف کننده اساسي ترين و مهمترين راهبردهاي مديريت نوين زعفران مي باشد. بسياری زعفران را جزو کالاهای سنتي ايران تلقي می نمايند و شرکت نوين زعفران کوشيده است با تلاشی همه جانبه تحولاتی مفيد را براي اين محصول رقم بزند و نقطه آغازی بر صنعت نوين زعفران ايران باشد.
90 محصول وجود دارد.